I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan inte starta Ipod Mini utan väggladdare

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-05-30 12:08

Kan inte starta Ipod Mini utan väggladdare

Det är så att jag gett min Ipod Mini till min flickvän eftersom jag köpte en Nano istället. Men nu så tänkte jag vara snäll och slänga in lite ny musik i hennes Ipod Mini och lånade därför med den hem, utan väggladdaren som hon använder för att ladda sin Ipod. Så jag kopplade in den i USB:n på min dator, men ITunes hittade den inte. Jag gick in på Ipod Updater och valde att återställa den för att allt skulle raderas och ny programvara installeras. Problemet nu är dock att när jag kopplar in Ipoden i USB:n så får jag upp en bild på väggladdaren och kontaktuttaget i väggen och det stod även i Ipod Updater att jag skulle göra det som bilden sade. Men väggladdaren är ju hemma hos henne och därför undrar jag om det går att komma runt detta på något sätt? Tror det stod något om att den behöver flashas om och att det är vad som görs när man kopplar in den i väggladdaren.

http://www.twitter.com/michaelcrackson