I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Iriver h10 6gb Hjälp

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-05-03 07:12

Iriver h10 6gb Hjälp



Har haft min iriver i 4 månader och den har funkat fin fint. Men nu helt plötsligt kommer det up ett medelande i skärmen som säger "System Files Missing". Men när jag gick till deras hem sida och laddade ner deras firewire updater så hittar inte den min iriver. Och datan hittar inte den på den här datorn heller och Iriver plus är det samma sak med. Har läst runt på olika forum på nätet och det finns flera människor med samma problem. Har skrivit till irivers support men inte fått nått svar på en månad. Hittar inget som löser problemet hittade bara ett men det var till modellen ums och jag har mtp så den funka inte heller!!


Så om nån vänlig själ kan hjälpa mig med problemet så skulle jag vara jävligt tacksam!!.. Men om inte så flyger den ut ur fönstret jävla odåga köp ALDRIG irivers produkter!!.. // Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.