I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-04-28 19:54

mp4 från kina?

jag fick en mp4 från kina med märket alo elle aio eller nått sånt, märket är nå konstig skrivstil med tre bokstäver så det är lite svårt att se vad det är,

hur som helst, nu vet jag inte hur man spelar upp video. asså hur man skickar video från datorn till spelaren. för när jag skickar den som jag skickar låtar (alltså i med usb kabeln o in på "den här datorn" sen flyttbar disk (E:) och sen drar jag filer dit) funkar det inte. i spelaren står det inga filer. det går även bra med bilder men inte med videos, min spelare är på 1G så det får plats o just nu provar jag me videos som ligger på 50 Mb så....

sen kan det ju va att den inte kan spela upp det video formatet. tror faktiskt att den spelar upp mtv och AMV. men vart får man program som man gör om filer från t.ex. WMV till AMV


nån som kan hjälpa?

Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra