I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Datorn fryser när jag spelar spel [Help]

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-04-21 12:01

Datorn fryser när jag spelar spel [Help]

)http://i12.photobucket.com/albums/a241/ ..
Som kan förklara vad de e för fel å vad jag ska göra för att fixa det?
Ngt fel med volten hit å dit. Aldrig haft de problemet förut men nu whinar han..
Kan det vara anledning till att Min dator hänger sig när jag spelar spel ? Tex Wow Oblivion osv?

Men det jag undrar mest över är Varför den hänger sig i spel osv? inge fel på tempen 30 chassi å 40 +/- på cpu:n...
Sitter å lirar wow tex å springer runt alt flyter hur bra som hellst,Inge lagg osv. Sen kan det räcka med att jag bara vänder mig om sen står allting still å musiken har laggat fasst i högtalarna
Skapligt iriterande eftersom det vart såhär ett tag.de var därför jag köpte till ett 512ddr Crossair till,Trodde de skulle hjälpa men icke,Bytte en hårdisk som jag hade i mot en annan,tänkte om den var skadad,Icke. Så nu vettefan, Ere grafikortet som Apar sig ?

Skulle vara underbart om ngn visste vad jag skulle göra,Får bryt på denna datorn snart
----------------------------------------

Comp

p4 3,4 Ghz

2* 512DDR Crossair Ram

Radeon 9600 256mb

Zalman CNPS7700-AlCu cpu-cooler 120mm
---------------------------------

Som sagt,ngn som vet varför jag får ett sånt varningsmedelenade?
Är det nätagget som whinar? Eller hur gör jag för att styra upp detta. Som sagt,Datorn brukar hänga sig ibland när jag lirar wow lite iriterande.

2 flugor i en smäll hoppas jag på ^^

Mvh//Krille

"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."