I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-03-20 22:50

Ebay-problem

Jag har stött på ett mkt irriterande problem efter att ha vunnit en auktion för en laptop på de svenska versionen av Ebay. Det finns nämligen inget jävla sätt att få tag i säljaren på. Det enda jag fick var en mailadress där killen naturligtvis inte svarar, sjukt att inte mer information krävs av säljaren? Har gått över 2 dygn nu..

Har handlat massor på internationella Ebay och där har det aldrig varit såhär, samma sak med tradera.com. Fett dåligt av ebay.se att inte ge mer info om säljaren efter att man vunnit en auktion. Finns ju fan inget sätt att kunna få tag på killen om han inte behövt ge dem mer info än så. Han var nyreggad också så han bryr sig ju inte om ett negativt betyg liksom...

Det här är jäkligt irriterande för jag behöver verkligen en dator så snart som möjligt och har inte tid att gå och vänta en vecka på att han ska höra av sig. Samtidigt kan jag ju inte gå och köpa en annan dator för auktionskontraktet är ju bindande och hör han då av sig måste jag köpa den också..

You love New York / But New York don't love you