Windows Live Messenger 8.0 Beta
Nån som har invite? Vore tacksam om någon kunde invita mig på: [email protected] Tack i förhand.
jag gillar små russinkukar
Då har du ingen invite. thats it.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
jag har, skickar snart.
Köp ditt avlagsbrev och lev rövare deluxe.
Har 7 kvar nu, bara säga till om någon annan vill ha.
Klart skillz, bör få ett mail inom 10min. 6kvar
Vet inte om du missade mitt, har inte fått någon iaf. Men men, skicka gärna en :)
o |\_o <------ Guzzar som vill pröva langa PM )) \
Är jag dum eller är det Microsoft? " Congratulations! You're in! Now all you need to do is download and sign in.", sen är det en knapp där det står download, men den är inte länkad till något :S
Vill också ha invite =) Gimme gimme ?
Måste använda Internet Explorer, för att länken ska funka. Firefox funkar inte. Langa mail adress, så skickar jag nut.. hashim den kommer..
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
tar det tid innan dom anländer eller? asså invitsen
Ja, du.. Inom 10 min bör den kommit.
Snusnäsduk Tack!!
laddade ner den med hjälp av firefox här http://g.msn.com/1csbeta/Mess80_EN
letade fram den länken i källkoden för download sidan
Tackar tackar.. Hur gör man nu om man vill skicka en invite till nån??
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
You're invited bitches! 2 kval..
kan nån berätta va de handlar om?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
[email protected] alltid kul med nya saker,, bara denna nya version inte är för avancerad och nördig
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Wtf, det är ju vanliga MSN :S..Haha, jag trodde det skulle vara något annat roligt program :) Fast mkt snyggare dock.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Förresten, hur får man invites?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
ok nu får ni sluta vara hemliga och berätta!
forever feels like home
Invite me ni som har så är ni äckligt bussiga.
[email protected] ni kan få ngåra exklusivt feta låtar.
Det är nästa version av "Msn Messenger", som nu bytt namn till "Windows live messenger" Det är inte publikt ännu, eftersom det inte är klart. Vissa har blivit inbjudna av M$ som i sin tur har tilldelats invites att ge till sina vänner, eller vem som helst. Lite nya funktioner och lite ändrat utseende.. That's the dealio Emilio!
ladda ner från min länk ba
shut the fuck up, or i'll fuck you up. !
heheh fan trodde vanliga msn funkade med det, kan någon invita så jag kan få igång min msn igen :P
[email protected]
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
hashim P15 fick felmeddelande när man installerade från din länk
invita mej på
[email protected]
(,_____(ò_Ó)____,) this big
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack för inviten.. fett med läckert var det ^^ nån som pallar invita syrran min?
[email protected]
buck buck
ovärt att jag isntallerade skiten, nu kan jag inte komma in på MSN.. :P plz, kan ingen invita mig? :)
kan någon ge mig invite?
[email protected] länken som hashim skickade fungerade bra tills dess att jag skulle logga in. stod att jag inte hade tillåtellse typ, kanske gjorde jag något fel eller?
Whut? Fattar nada.
Laddade hem crapen å när ja skulle logga in så stod det att jag inte hade tillåtelse. Helpz
[email protected]
"Don't schsch me motherfucker"