I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Datorskärmen på tvn

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-02-22 16:26

Datorskärmen på tvn

Jag har ni skaffat mig en sån sladd och kopplat in allt. Men sen ska mna ju göra någon inställning. Men jag vet inte vad för jag får ingen bild på TVn.

Nån som vet?

Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan

2006-02-22 16:29
haha köpte också ett par sladdar och skulle få de att fungera men neej de ville sig inte:P
X-Art goes A-Art efter ett par bärs!

2006-02-22 16:30
Vet du vad det är för inställningar? Är typ 100 på att jag kopplat allt rätt i alla fall :D
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan

2006-02-22 16:43
jaadu, hur fan var det nu da... de minns jag inte haha tyvärr, vill gärna också veta så ska jag också försöka få det att fungera nu,
X-Art goes A-Art efter ett par bärs!

2006-02-22 16:46
Jag med. väntar bara på svar så jag kan börja glo :D

2006-02-22 18:25

2006-02-22 19:05
Börja med att söka både här och på google. Det är svårt att hitta en vanligare fråga när det kommer till datorer.

Om det inte löser sig den vägen kan du berätta vilket grafikkkort du har, så blir det lättare att hjälpa till.

2006-02-23 17:42
Ett Nvidia Vanta/Vanta LT

2006-02-24 16:07
upp....

2006-02-25 23:51
UPP EN SISTA GÅNG!

2006-02-26 05:28
hört talas om google, annars finns det tiotals trådar om detta här på whoa...SÖK!! och sluta bumpa
sen är det ju en fördel om du anger vad du har för graffe

Shiit han ville bara ha lite hjälp.. och dessutom så anger han vad han har för grafikkort.. läs inläggen pucko..

gör så här. Gå in i Egenskaper för bildskärm. höger klicka på skrivbordet Välj egenskaper där. Inställningar Avancerat sek kommer du antagligen ha en flick där som heter Bildskärmar Klicka på den och så där hittar du Datorskärm och TV. Där ser du om båda har kontakt med datorn genom att dom är blå-gröna uppe i vänstra hörnet är tv röd så klicka i det hörnet "brukar hjälpa" sen ändrar du knapparna du ser i mitten av dessa rutorna. så tv är första valet och bildskärm andra... Verkställ .

Du kanske måste dra ner upplösningen på skärmen för allt ska se bra ut på tv:en men det är juh lätt att ändra.. Lycka till
=-=Ge mig en andledning att stanna=-=<br> <br>

2006-02-26 11:20
areddevil

-_-

nögi P5

Tack som fan :D