I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-02-19 12:25

Ljudkort?

Jag har ett stort problem. Eller det är jättestort för mig i alla fall. Men ni som är lite mer tekniska än mig ska nog fixa detta. och som alla vet så vänder man sig till Whoa ifall det är akut och man behöver hjälp. Men... så till problemet:

Jag har precis formaterat om datorn och har tagit mig tid att fixa till det nu. MEn när jag hade instalrat windows och tänkte lyssna lite på musik så står det att: "Bad Director Sound driver Please install proper drivers or select another device in configuration" Ok, då fattar jag direkt att jag inte har något ljudkort installerat på datorn, vilket är ett enormt stort problem då jag inte vet var jag har skivor och liknande att stoppa in och instalera. Så nu undrar jag var man kan ladda ner ett ljudkort, ifall det är så enkelt att man bara kan ladda ner det och sen funkar det? Jag har rätt bra högtalare så det måste klara av ett 5.1 system.

Hurry up =)

Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora