I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-02-17 18:03

Användare

Jag satt vid datorn idag, och så sa morsan och farsan åt mig att jag skulle gå och köpa läsk. Datorn hade stått på ett tag och jag startade om den. Min syrra hade skapat en egen användare för någon dag sedan, och då jag kom tillbaka hade ingen satt sig vid datorn, men på något sätt har Administratör-användare försvunnit. Med alla mina låtar utlagda i en mapp på skrivbordet. Vad kan ha hänt, och hur får jag tillbaka detta? :/ Prövat logga ut och switcha användare men det är bara min syrras som finns på menyn över användare att välja på. Filerna som min användare finns kvar, då denna användare inte innehåller nåt och datorn ändå har 89GB utrymme fyllt, så det finns ju nånstans, jag kommer bara inte åt det?!

"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!