I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hjälp:] Bränna fast text i film......

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-01-30 21:08

[Hjälp:] Bränna fast text i film......

Shoo...Jag skulle vilja veta hur man bränner FAST en text i en film, så att man slipper ha filmen och text-filen i samma mapp och med samma namn ...
Nån som har ett program så att texten är fast i filmen så att man bara man dubbelklickar på filmen och texten kommer?
Skriv tillbaka om ni har något program

MVH /Junis

Shoo

2006-01-31 00:42
Finns inget program som "bränner" fast subben i filmen. Det finns olika guider till hur man ska gå till väga, men dom ligger på sidor som man inte får länka till här på whoa.

www.googleismyfriend.com
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-01-31 12:51
Notte P21 : det funkar inte... om de funkar så är de i sånna fall enstaka gånger, testat flera gånger utan att det funkat.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-02-12 17:19
Man kan INTE bränna fast text med submux...det vet jag..Men man ska kunna bränna fast med något program...det har min kompis lyckats med..men han kommeri nte ihåg va programmet hette
Shoo

2006-02-12 17:26
Alltså ja menar inte "bränna"..bara man slipper öppna dom i samma mapp med samma namn...det ska finnas nå sånt program
Shoo

2006-02-12 20:07
vad är den där sidan till ? :S
Shoo

2006-04-01 10:59
Följ guiden Notte länkade till ffs!
videohelp.com/AdPermanentSub
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/