I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-01-28 18:22

iPod vs. PSP?

Funderar på att lägga vantarna på antingen en iPod (video 30gb) eller PSP och jag har några frågor:

1. Stämmer det att man bara kan använda en iPod till endast ett datorsystem? Alltså om jag kör med PC i dag så kan jag inte använda den om jag köper en Mac i morgon?

2. Funkar PSP:n bra för att lyssna på musik?

www.bryanlustig.com

2006-01-28 18:25
1. Kräver formatering.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-28 19:06
Ja pspn fungerar utmärkt att lyssna på musik på och du får med lurar med stryrspak på även om lurarna i sig suger.
Pspn e riktigt nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-28 22:06
Den stora nackdelen med en PSP är att den inte har något inbyggt minne, utan skall man lagra saker på den så måste man köpa ett minneskort.
Man får ett med PSP'n men det är bara på 32 mb.
Håller med Empire att PSP'n är helt grym liten leksak.

2006-01-31 20:29
ja men hur mycket minne kan du trycka i en PSP då? just det, iPod helt klart om du ska lyssna på musik! Sen finns ju iTrip till iPod som är en sjukt bra uppfinning!

Jag säger iPod helt klart!

men vill du ha nåt o leka med på bussen så är PSP helt klart roligast!

ehhh, köp båda? =)
"Håll Käften, din jävla arbetare. Annars kommer jag ner och slår ihjäl dig med plånboken", okänd 08:a på Marstrand

2006-02-01 00:29
va är itrip???
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2006-02-01 00:59
Som folk säger, vill du lyssna på musik: Ipod, vill du spela: PSP

Film funkar ju på båda, men upplevelsen blir grymt mycket schysstare på PSPn då den har större skärm, å andra sidan går det inte in lika många filmer på den.

Det finns minneskort på upp till 2 gig till PSPn. Sen finns det en hårddisk på 4 gig också, men den sticker ut sjukt mycket på baksidan och är jobbig :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-02-01 01:00
Itrip är en liten apparat som man stoppar in i hörlursingången på sin Ipod. Det den gör är att den skickar musiken man spelar i form av radiovågor till en radioapparat så att musiken spelas upp på radion. Väldigt smidigt att ha t.ex. i bilen!

Den är dock olaglig i Sverige, men finns att köpa lite varstans på nätet!
Married to the money, fuck the world, that's adultery