I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nån som kan hjälpa mig att få igång iTunes?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2006-01-17 21:59

Nån som kan hjälpa mig att få igång iTunes?

Tja!
Jag får inte iTunes att fungera, när jag installerat det från skivan (helt utan felmeddelanden) och ska starta programmet dyker en textruta upp med följande meddelande (efter att jag godkännt licensavtalet):

Den erfordrade mappen "iTunes" kan inte skapas eller hittas. Den här mappens förvalda placering är i mappen "Min musik".

Allt jag kan göra är att trycka "OK", försöka igen, ominstallera för att sedan få samma meddelande på skärmen, någon som vet vad som skall göras??

kan tilläggas att jag har PC, help me out så jag kan uppdatera min ipod nån gång.

Tack på förhand!

/nej förresten jag tycker tvärtom!!

2006-01-18 20:10
ingen alls?

2006-01-18 20:45
Pröva att göra en mapp som heter itunes i min musik och kör igen...

Mne det vore konstigt om det funkade,,
...och det är det som är så fint med whoa!

2006-01-19 11:17
märkligt, ladda ner det senaste itunes istället då och testa med det ?
SKU - SKU - SKULASON!

2006-01-19 21:00
thnx 4 trying mögelfar och maran

Har provat båda era förslag och inget av dem funkar, har även försökt att installera programmet på externa hårddisken istället men det går inte det heller. Har dock lagt in programmet från skivan på en annan dator och det var inga problem.

Flyttade och bytte plats på mappen "Min musik" men har prövat flytta tillbaka den och även byta till originalnamnet (som dock envisas med att bli nåt annat i stil med "ljudfiler" eller vad det var.

Nån annan som tror sig ha en aning?