I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med En 3g telefon

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2005-12-25 20:34

Problem med En 3g telefon

Ja, för att berätta hela historien.
Jag köpte en Sony lur av en polare, för en billig slant, som skulle resa till indien.
Mobilen funkar totally aight och rullar på.
Idag när jag skall ringa 3 svar så låter det Pam Pam. Det går inte att ringa någonstans men det går att ta emot samtal och sånt.
Min fråga är då, vad fan kan ha hänt?
Vad gör man åt det?

Everything I say is a lie
Groupie

2005-12-25 20:48
testa att ringa supporten?
(,_____(ò_Ó)____,) this big

2005-12-25 22:30
Haha testa inte köpa "av en polare, för en billig slant"

Se "Kan inte ringa från en mobil!" av SkyhigH. Kan vara samma problem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-26 01:44
Pengar på kortet har jag inte, skulle testa skicka iväg ett SMS men då stod skiten "Spärrat"... Vettefan om det är 3kortet eller Mobilen...
Och förut kunde jag ringa till 3svar, det kan jag inte nu.
Jag ringde ju till mobilen förut för att se vad som hände, sedan svarade jag inte på mobilen, normalt får man ju ett sms med bla bla bla har ringt vill du ringa upp etc etc, vilket inte kom nu...

Btw... Hur fan spärras 3 korten?
Everything I say is a lie

2005-12-26 02:43
Hur spärrar man upp korten sen då?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.

2005-12-26 02:45
Eller går det att göra?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.