I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MuVo / USB - Stora problem! ;´(

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2005-11-15 12:32

MuVo / USB - Stora problem! ;´(

Ja, nu har det strulat till sig rejält. Igår när jag packade upp den stoppade jag den direkt i USB:n då XP vanligtvis inte behöver några drivisar alls. Mycket riktigt hittades enheten och den halv-slöa "Ny enhet hittad; installerar" gjorde sitt, sedan fanns enheten där och det var bara att drag-n-droppa filer osv.

Av någon anledning fick jag för mig att jag ändå ville installera från medföljande CD, bara liksom för att ha gått all by the book om ni förstår. Dumt av mig. Nu är det "Enheten fungerar inte korrekt" osv hela tiden. Hur många ggr jag än avinstallerat och installerat om / inte installerat om så vill den nu inte hitta enheten.

Bottomline är väl frågan om det på ngt sätt går att "nollställa" "tidigare igenkända" USB enheter, för jag antar att det är det som skulle behövas nu. Jag har prövat att ta bort alla nycklar/mappar som har ngt med MuVo / Creative i sig i Registret (dumt eller ej hehe) men det var ingen nytta till :(

Please help!