I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hd'n dör.. Helt ny, Ström fel?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-11-11 21:01

Hd'n dör.. Helt ny, Ström fel?

Tja, nu är det såhär att när jag hadde min Gamla Hd i en WD 80gb Ide så dog den hela tiden :S bara stannade, tillslut så slocknade den totalt, men iaf nu har jag köpt en ny WD 250gb IDD som jag har som Primary master, men den Dör minst ett par ggr om dan :S.. Ibland så bara slocknar skärmen och den rebootar, eller så Hackar allt ljud upp sig och den startar om sig.. Det är Omöjligt fel på Hdn.. det vet jag men, kan det vara Mordekortet som cepar? eller minnerna eller Nätagget, för nätagget är ochså nytt.. :c, iaf jag har 2 Hd ikopplade, 1 250gb Ide och 1x200wd Sata, jag har 1024 i minne... 1 samsung och 1 ospecificerat, samsunget sitter i minnesplats1 och det andra i minnesplats 3, för dom värkade kracha med varann.. nätagget är 400w så det borde la klara 2xhd,1dvd,1cdrom och utag till Grafikkortet *Sparkle geforce 6600*.. Jag är så jävla trött på skiten nu, nått data snille ;) hjälp mig

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."