I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-23 18:05

Problem med router

Jag har problem med mig router (D-Link Dl-604). Jag har kopplat allt rätt men sen när jag går in på 192.168.0.1 och så vet jag inte vilket jag ska ta när jag kör "run wizard"(jag har provat alla :S). och sen när jag ska in på internet så får jag bara "söker efter http://telia.com

Vet inte riktigt vad det är för fel. Kan någon hjälpa. Det har fungerat förr :S

Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan

2005-10-23 22:41
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan

2005-10-23 23:32
du måste in och ställa in routern rätt, läs igenom manualen ordentligt.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2005-10-24 16:31
Det är ju det jag gjort. Provat alla jävlöa isntällningar som går. Men det går åt helvete iallfall