Ipod Problem
Jag skulle behöva lite hjälp med min ipod, jag har haft den ett bra tag nu och andvänt den på min pappas mac, men sen i sommras så fick jag en pc och har tänt konvertera över den till den men har inte fått arslet ur vagnen förens nu, så för 2dagar sen satte jag igång stoppade in instalations cd'n i datorn och följde instruktionerna tog bort all musik från den osv. Men sen började den jävlas, den låste, jag fick starta om den, den låste jag fick starta om den(ipoden) och så höll den på ett par ggr, till slut så ville den i typ 2sec och blev snäll. Jag fick in den till datan och skulle uppdatera den och laddade över filerna då sa datorn att jag skulle koppla ifrån ipoden från datorn och sen ansluta den igen, vilket jag gjorde, och när jag satta tillbaks den igen så kom det upp en skylt på datorn som lyder: En av de USB-enheter som är anslutna till datorn fungerar felaktigt och kan inte kännas igen. och där har jag fastnat, har någon haft samma problem eller vet hur eller vad jag ska göra så vore det fett najs om ni kunnde hjälpa till...
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
|