I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-16 14:40

Datorbutiken?

Jag beställde en datort från dom för drygt en månad sedan och har fortfarande inte fått den, trots att alla delarna har funnits i lager hela tiden.

Är det någon som vet om det alltid tar en jävla tid för deras datorer att leveras eller om jag bara har haft otur?

du tror du ä så jääääääää, men du är mer uuuuuuuääääääää

2005-10-16 16:21
Alltså datorn som jag har beställt konfigurerade jag själv ihop, det var inte något färdigt paket. Men det låter ju fortfarande lite långt? eller??

2005-10-16 16:57
mjo, datorbutiken har ju lite av en stämpel på sig att det tar långtid, sen att dom inte har ett telefonnummer gör de ju inte lättare, men prova och mejla till dom !! eller så kollar du status på ditt koli genom posten hemsida, så kan du se om de blivit skickat osv.
http://susning.nu/folkvett

2005-10-16 21:26
Fan vad sur man blir när saker krånglar alltså! :(

2005-10-17 10:12
Ringde till dom nu och då sa dom att det låg på plats 30 i kön och att dom monterade runt 25 datorer om dagen. Man kan väl hopppas att den kommer någon gång denna vecka...

2005-10-20 10:21
Jävla skithögar är vad dom är helt bunten! Ringde till dom nyss och då sa dom att jag inte skulle få den förän på måndag! Jag tänker aldrig beställa från datorbutiken igen iaf, det är en sak som är säker!