I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-09-06 20:11

felIO-fel

Vad i helvete innebär "felIO-fel ".

När jag tankar hemma via BitComet 0.57 så går det oftast bra ett tag men så avbryts nerladdningen och "felIO-fel " Visas... Vad innebär detta?? Går att komma vidare i nerladdningen om man stoppar nerladdningen och startar igen, och då går nerladdningen vidare en liten stund för att sedan stanna igen på samma problem.. Vad innebär "felIO-fel " och varför får jag det?

Wesslan är din fader

2005-09-10 12:16
Va fan.. Ingen som kan hjälpa?
Wesslan är din fader

2005-09-10 13:32
jag använder bitcomet... funkar fint...

testa att tanka ett annat program som azareus eller va de heter...
<3

2005-09-13 20:48
Men asså, det funkar för det mesta... Det verkar ju mer som det är ngt fel på vissa filer, och inte på det program jag använder...Är det verkligen bara jag som varit med om detta? Låter ju helt sjukt..
Wesslan är din fader

2005-09-14 00:29
Det där felet får jag om jag inte har min externa hårddiska kopplad till datorn när jag försöker starta en aktivitet. Alltså.. kolla vart dina filer laddas ner.. finns enheten/katalogen verkligen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-14 00:31
glöm det jag skrev ovan.. det där låter mer som att din disk är full. Kolla att du har tillräckligt mycket ledigt utrymme på disken och testa sedan om det går bättre med version 0.60.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-09-15 21:47
Får nog tanka en nyare version ja... Har för mig att det händer både med hyfsat mkt plats på hårdisken och när den är full...
Wesslan är din fader