I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med borttappade filer!!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-08-29 22:50

Hjälp med borttappade filer!!

Nu e det så att jag har köpt en ny hårddisk och när jag skulle koppla in den så lossnade kabeln till min cd-brännare(utan att jag märkte det) och sen när jag skulle installera den nya disken så döpte jag den naturligtvis till E (som min cd-brännare hette) och sen ändrade jag alla downloads och sånt till E:\.... och sen när jag kopplade i min brännare igen så döpte den automatiskt om disken till G men filerna tankade fortfarande på E:\... och sen dagen efter så upptäckte jag det...
Och då var dom filerna som laddats ner under natten (till min cd-brännare!!) helt borta!

Jag använder DC++ om det kan vara till någon hjälp och filerna ligger i "Incomplete" mappen i nåt skumt format...

Så nu undar jag om nån vet vart filerna kan ha sparats eller om det finns nåt program som konverterar typ .dctmp till vanliga , "färdiga" filer??

If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.