I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Boxer till 2 tv apparater

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2005-08-27 14:45

Boxer till 2 tv apparater

Har en Thompson digital box som jag använder.. Nu är det så att jag vill använda den till 2 tv apparater..
Har kopplat antenn sladd från väggen till själva boxen o sedan en scart in till tvn som jag kollar igenom..
och sen har jag kopplat boxern med en vanlig antenn sladd till den andra tvn, hade en massa problem innan jag fick fram någon bild, men så ringde jag till supporten som efter mycket om o men sa att jag va tvungen o gå in på menyn o ändra nå inställningar och då kom bilden fram, men nu är det så jag har problem med ljudet, det bara brusar..

har prövat med 2 olika antenn sladdar o 2 olika tv apparater o de är precis samma sak, så dom är det inget fel på..

nu undrar jag om någon vet hur man fixar det, måste väll vara någon som haft samma problem.. sitter o ringer till supporten just nu men dom verkar ha en väntetid på 45 minuter o dessutom verkar dom ändå inte kunna något när man frågar..

2005-08-27 15:28
tack för ingen hjälp med de har löst sig.. kom äntligen fram till boxer som sa att jag fick lämna in den på lagning eftersom de inte funka.. men då sa jag att jag fan inte har nån garanti kvar o då svarade han efter ett tag " vi gör så här jag skickar en till box till dig alldeles gratis så kan du använda den för att se på tv i det andra rummet"

ett stort tack till kristoffer på boxer som gjorde min bakfulla dag lite lyckligare..

2005-08-27 16:44
wow! vad fick du för box?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-27 18:57
han sa att han skulle skicka en samsung, tydligen bättre än den jag har nu :)

2005-08-27 19:42
kan man ringa och dra samma vals? Försöka få en gratis box alltså.. trots att jag varken har samma problem som dig eller inte ens har en box att börja med..

2005-08-27 19:50
fråga efter kristoffer.. han kanske gör sånt varje dag.. vem vet..

2005-08-27 20:57
läste nu vad du skrev och om du inte har någon box är de nog rätt svårt eftersom man ska uppge kundnummer o så.. vore ifall du har någon polare som har box där du bara kan få låna numret..