"ny" dator, jävligt omständig cddrive (hjälp mig)
hej. min p4 pc burk på 512ram som är tre-fyra månader gammal har en jäääkligt omständig cd-drive. ibland funkar den, ibland inte och just nu har den jammat sig och går inte ens att öppna. jag trycker på knappen, den öppnas inte. jag går in på den här datorn, högerklickar och väljer "mata ut" och då hänger sig datorn i typ tio sekunder, sen fortsätter den som ingenting... min äckelbögcd-drive har även haft jävligt stora problem med att bränna ut skivor, det funkar en gång av 5 kanske om man har tur... och jag undrar: VAD I HELVETE ÄR FELET? mitt största problem nu är att ens få kontakt med den.. vad ska jag göra? någon som har ett tips? jag har en dell dator, en sån dom gör reklam för (ni vet den där reklamen.. "du måste beställa på internet *åh nej jag tar mig på huvudet för jag har kaffefläckar på tröjjan och har åkt båt och buss *" ) jag behöver nämligen bränna ut en skiva tills inatt helst, och mitt första problem är att få den att öppna sig och visa livstecken.. någon som vet om det här är ett vanligt problem, eller som vet om jag kan typ trycka på nån knapp eller nått för att ge den hjärt och lugnräddning?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|