I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tipps på bra MP3-spelare??

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2005-08-11 16:28

Tipps på bra MP3-spelare??

Det är dags att köpa en ny Mp3-spelare eftersom min gamla Creative Muvo dels glappar i hörluraruttaget och slocknar nästan för jämnan.

Verkar vara många som fått problem med sina Mp3-spelare o det verkar va dom med mest knappar på som pajjar.

Så en Mp3-spelare som e bra och som håller hög kvalite att inte pajjar lätt e jag ute efter.

Jag har tänkt att jag ska kunna springa och röra mig fritt med mp3spelaren så den ska vara behändig och liten.

"LJUDET" och "KVALITEN" hör nog till dom största viktiga sakerna jag vill få ut av den.

Den bör minst innehålla 250 MB för mer är ej nödvändigt och gränsen går runt tusen lappen.

har kollat runt på olika bla. " SONY" och "EUROLINE" och kan inte skilja så mkt på alla dessa.

Köpte dock en MP3-spelare från Claes-olssen för ett tag sen och den började tramsa direkt.. så det va inget att ha!

Jag tackar för all hjälp jag kan få!

Fred!


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.