I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-07-12 01:31

Hjälp

Vill veta hur jag avinstallerar windows messenger.
Har prövat alla sätt jag vet om. Det går inte att ta bort det från den här datorn för då står det att det används redan av en annan person eller ett annat program. Vilket det inte gör.

Har testat ta bort det från kontrollpanelen på "lägg till/ta bort windows komponenter". Men då finns det EN ruta med B.LA windows messenger så står det "Kryssa i rutan om du vill lägga till ELLER ta bort ett program". Vissa program är ikryssade, man tar bort kryssen och då kommer det upp "Vill du avinstallera fax" exempelvis. Men inte på windows mess.

Sen när man har gjort samma sak med messenger som man gjort me de andra programn så står det i princip "Ok, nu har du gjort något.." ingen somhelst info.

Varför jag vill ha bort det är för att när jag är inne på msn så helt plötsligt så skickar den ut länkar till allas hotmail till den stackaren som råkar vara i samma konservationsruta. Obegripligt och lömskt.

Varför jag har windows messenger är för att vanliga msn inte funkar vilket jag inte helelr kan förstå.

Tips lr så skulle uppskattas väldigt!
Tack på förhand
//Komik

I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!