Köpa minne.
Jag hade tänkt köpa 512mb minne till och eftersom jag inte är så duktig på minnen frågar jag här. Det här får jag fram enligt Everest. ---------------------------------------- ---------------- Moderkortsegenskaper: Moderkorts ID 12/11/2002-i845G-W627-6A69VM4XC-00 Moderkortsnamn MSI MS-6507E Minnesbussegenskaper: Busstyp DDR SDRAM Busbredd 64-bit Realtidsklocka 167 MHz (DDR) Effektiv klocka 333 MHz Bandbredd 2667 MB/s ---------------------------------------- ----------------- Jag kollade upp moderkortet för att vara säker på minnes-typ. ------------------------------------- Main Memory • Supports four memory banks using two 184-pin DDR DIMM. • Supports up to 2GB PC2100/PC1600 DDR SDRAMs. • Supports 2.5v DDR SDRAM. • No support ECC Function. -------------------------------------- Min fråga är nu fungerar det här minnet till mitt moderkort. http://www.nmit.se/product_info.php?prod ucts_id=1696
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! www.legalize-art.cjb.net
|