I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-05-11 00:57

msn virus...

tjaba,, jag fick ett meddelande av en kontakt som fågade ifall det var ajg på bilden samt en länk,,
självklart så dum som jag e klickar jag vidare och vipps så ploppar alla kontakter upp och det e jag som frågar om det e dom på bilden,, hur fan ska jag göra för att få bort det för varje gång jag går in på msn händer samma sak,,snälla hjälp mig!

martin

Hehe, jag vet..

2005-05-11 01:10
jag vet inte hur du får bort det, men när det är fixat så ska du iaf byta till Firefox så lär du slippa nåt liknande igen.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-05-11 01:49
posta länken!!!
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
Rappare

2005-05-11 10:54
vilken tur man inte har dig på listan.... ;)
jag e så RAK att du blir SNE!

2005-05-11 13:27
hoho fick också det igår! men anade oråd i mossen så tryckte bort det, phew!
"three can keep a secret if two are dead"

2005-05-11 13:34
Phluphphelicious P19

haha, pucko :P

avinstallera msn plus MED sponsorprodukter.
sen installerar du om msn plus UTAN sponsorprodukter.
när du kommer till den där rutan "jag accepterar lincensavtal" blaha blaha trycker du NEJ, så slipper du den där skiten
Lugn!

2005-05-12 15:15
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2005-05-12 15:58
nej jag sökte med mitt virusprogram och tog bort det 0)
Hehe, jag vet..