I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med ett spel..

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2005-04-17 01:43

Problem med ett spel..

Tja, jag har ett problem som jag inte kan få bukt med, jag har installerat Brothers in arms, och allt verkar funka tills man kommer till rutan där man ska välja Play game, options osv, allt blir svart, jag hör ljuden av muspekaren över alternativen men ser nada, jag e inte super haj på datorer och sånt så jag undrar om nån vet vart vajsingen ligger??

Walk against me and it will be the last steps you take nukkah!.....Dirrrrty Dirrrrty!! www.dirtyrecipe.com

2005-04-17 03:08
köpt spel?

2005-04-17 03:58
aa på svarta marknaden hahahah, nej inte köpt, men hur som helst det funkar hos en polare så d nog min dator som e knas..fatta inte, d kan inte vara fråga om prestanda då min dator e betydligt bättre en hans..well well mystey...
Walk against me and it will be the last steps you take nukkah!.....Dirrrrty Dirrrrty!! www.dirtyrecipe.com

2005-04-17 04:17
bara för att det funkar hos din polare betyder det inte att det funkar hos dig. du får antigen tanka ny rip eller köpa.

2005-04-17 04:27
aa d verkar som att det blir till att fixa en ny rip o kolla hur det går..iight tackar för hjälpen..