catch you on the flip side
haha, fan vad najs... bill gates borde räkna korten igen!
Hiphaaaap.
lär dock va fejk, för varför tog du kort på spelet innan det hände? bara "ifall att" eller? ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
haha skön grej
http://www.sthlmmd.se
Men jag satt bredvid vafan! Jag såg det själv vafan!
Hiphaaaap.
nej det är inte fejkat ja svär! amen det är ju två kort, du ser ju på båda korten att det är två hjärter högar.. det ska bara vara en! =)
ah missade på den första ;) dock fejk ändå :P
haha nej nej asså.. det är juh en feting bugg, kommer aldrig få uppleva den igen =O
Varför har du trean där uppe när tiden är 80 men inte när tiden är 148? Kanske inte har någon betydelse alls, kan vara jag som bara är trött. Gonatt!
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"
ja asså den är den första bilden sen drog jag ner korten för att esset skulle synas så jag kunde se om det verkligen var 2 hjärter ess lr om bara korten hade lagt sig där o chillat den lr nått =)
hehe amen fifan, kan ni sluta, det är inte manipulerat eller ändrat, det blev så, feting bugg, !!
ja det gör du rätt i!! hehe jasså, något liknande? =)
oj såg itne bilden, men du tramsar flickis! =)= det här är blodigt allvar!
__Virre__ F19: ess i rockärmen ;) Enrikio P18: jag föreslår att du går ut och gör någonting, spela fotboll, basket. åk in till stan eller nåt. du verkar uttråkad.
och rimma på detta kommer vara ända in till påska
hehe poängen minskar på andra bilden också :P MYCKET dåligt fejkad bild.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit Zolit värsta grejen du är värst
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
tönt..
LEGALISERA CANNABIS
Jag blev mer intresserad av vad dokumentet "bordfittskiten innehåller
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
men varför har du censurerat baksidan av korten?
Rehab is for quiters.
Jag kan lukta mig till en Jidderbox.
men vafan, det buggar sådär ibland och det är störande. Irriterande att typ ingen har vart med om det.
The Hassle
jag satt fan bredvid hans dator när det hände, det är för fan sant!!!
Hiphaaaap.
asså den är inte fejkad, fatta.. fan det är ju as coolt, hur ofta händer det lixom.. den är inte fejkad!! hehe ahh bordsfittskiten är en helt annan historia! ;D
fan vad dåligt gjort. kan man se manipuleringen med blotta ögat utan att ens gå in nära på bilden så är det asdåligt gjort. usch.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi går i samma klass, vi går på en friskola där alla har laptops, fan är det frågan om. Tror ni själva vi äns skulle orka fejka nåt så dåligt eller, hade vi fejkat det hade vi ju kunnat dra till med nåt bättre än 2 hjärter ess vafan!
Hiphaaaap.
karl_einar P19 ...eller så trodde ni att ni skulle bli trodda om ni gjorde nåt så "simpelt" som två hjärter ess.
finns tydligen dom som tillbringar tisdagförmiddagar åt konspirationsteorier på whoa också. varför skulle dom vilja fejka det och sen lägga upp det på whoa? värt. lägg ner
fan va tråkig grej... kändes det lönt?
Jag har inte tagit mina piller idag.
vincenzos_brygga P16 oh tack! äntligen någon som fattar, INTE FEJK!
hehe var rolig du är mayne! inte alls det.. äsh pallar inte övertyga er mer asså, men varför skulle det inte finnas en bugg i harpan lixom.. tro vad ni vill, men inte fejt.. PEACE
harpan har buggat för mig också