I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-03-30 13:18

iPod problem!

Jo, jag har en iPod 4G 40GB. Och jag hade 2000 låtar på den igår och var hemma hos en kompis som även har 1000 låtar på sin, och samt på sitt iTunes. Så jag kopplar in min iPod och det står nått i stil med:

" "Jabtizemo's Mobila Partybåt" är från ett annat iTunes system, vill du importera nya ljudspår och kopiera över det gammla?"

Jag väljer Ja, och alla mina gamla låtar fösvinner och jag får hanns 1000. Jag visste att det här kunde hemma, och tänkte "men jag har ändå alla mina gamla låtar hemma på iTunes". När jag kommer hem och kopplar in iPoden så står det samma sak.

Jag vill allså, har kvar de 1000 jag tog från polaren, och ta in mina 2000 jag har på datorn. Hur ska jag göra? Kan jag konvertera så jag kan få in alla samanlagt 3000 låtarna på iPoden. Eller kan jag på snått sätt ladda in alla låtarna på datan sen lägga in på mitt iTunes och sen ladda in alla 3000 på samma gång?

Tack för hand. // Slank

UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!