I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-02-23 20:54

demon tools

hur gör man med bin fil, kan ej ett smack.

bju na då

2005-02-23 20:58
Högerklicka på deamon-tools i aktivitetsfältet. Dra musen över virtual cd/dvd-rom, välj en device (f: t.ex.), sen väljer du bin-filen och öppna. Den kommer nu öppnas som en vanlig cd-rom i datorn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-23 21:12
Nej.. Har man en Bin fil måste du ha en cue fil.. Det är cue filen som har samma namn som Bin filen som du ska använda..
Alla bin filer har en cue fil med samma namn.. som ofta bara är 70 bytes stor ellre nåt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-23 21:14
Man måste inte alls ha en cue-fil...

Jag har mountat en massa bin-filer utan cue-filer. .cue filen används väl vid bränning?

2005-02-23 21:21
isf har du nog en nyare version än jag har.. För min Deamon tools klarar inte av bin filer.

2005-02-23 21:23
Det är möjligt, jag blev ändå lite osäker nu när du sa det så jag testade. Och det funkade bra ;)

2005-02-23 21:27
hhe jag testade också nyss. =) o det funkade inte... Nått säger mig att jag ska skaffa en ny version. =P