I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med Explorer..!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-12-28 21:26

Problem med Explorer..!

Nu är fallet så att i internet explorer på min andra burk så har det blivit något "fel" med nedladdningsinställningarna.

När man trycker på en download-knapp och man ska ladda ner en fil. I detta fallet en zip-fil (har ej provat om det är så med andra filer oxå) så kommer aldrig den där rutan upp där det står "öppna" och/eller "spara" tror jag. Utan den tankar ner filen till temp och öppnar den där ifrån så mappen kommer upp. Jag vill kunna välja var jag ska spara den.

Jag tror jag lyckades trycka i något "använd detta alternativ för dessa filer" eller liknande, någon gång när jag hade bråttom.

Hur ändrar jag tillbaka inställningen så det kommer upp den här "spara" - rutan?

"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan

I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz