I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-19 15:40

Dator till tv?

Jag har tänkt att koppla in datorn till tv'n och har Radeon 9200 SE med video utgång.. jag har även trådlös överföring för ljud och bild.. Någon som vet hur jag på bästa sätt kopplar in detta???

d('_')b

2004-12-19 22:10
Läs manualen till ditt grafikkort lämplingen. Annars kan du ju alltid köra sladd bara, det brukar vara ganska lätt.
Jag har personligen ingen erfarenhet av trådlös överföring genom grafikkort men om du nu har det, läs in dig först via din dokumentation som du fick med när du köpte kortet. Eller så söker du på google efter metoder.
Lämpliga sökord:
Radeon 9200 SE+wireless+TV
Radeon 9200 SE+wireless+sound+screen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-19 23:24
nilsL P17

tackar... ja har fått det att fungera med sladd.. nu e de bara de trådlösa kvar :P
d('_')b

2004-12-20 00:37
fan asså... jag har vääärta major problem. Jag kopplade datorn till tvn för ett tag sen, det funkade. Sen när jag drog ur sladden för att kolla nånting och skulle sätta i den igen så va den heelt död, inget funkade? asså det stog på datorn att dem hade kontakt, men jag får inte upp nån jävla bild på tvn, helt svart?
Har snackat med typ 300 supporter nån som vet vad det kan vara? Det skumma är alltså att det funkade ursprungligen OCH att jag har testat med 2 olika sladdar nu!

Groupie

2004-12-20 07:25
har du snackat med 300 supporters verkar det mindre troligt att någon här skulle kunna hjälpa till =/
(,_____(ò_Ó)____,) this big

2004-12-20 21:44
Nu fungerar min trådlösa överföring.. men bilden är svart vit.. jag har s-video ingång på tv'n och det är färg när man kör me kabel.. någon som stött på detta??
d('_')b