I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hårddisken låter konstigt!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-11-16 16:47

Hårddisken låter konstigt!

Hej, imorse så startade jag datorn utan några problem och satte sen på lite nerladdningar! senare på dagen så kom jag hem igen och startade skärmen(hade stäng av skrämen när jag gick på morgonen) och kolla runt lite på internet! sen stängde jag av skrämen igen och drog! nu kom jag hem igen och skulle starta skärmen och då är skärm släckaren igång men jag kan inte ta bort den, rör på musen och trycker på tangentbordet men inget händer, skärmsläckaren är kvar! så jah trycker på start om kanppen under on/off knappen då startas den om men efter den precis laddat klart windows så blir det bara en svart ruta och datorn börjar låt fett konstigt, typ "klack" 2-3 gånger per sekund! windows kommer aldrig fram heller, så jag testa o starta om datorn igen men inget händer!

vad är det här för skum grejj? Ljudet kommer från den hårddisken som jag har windows på! Jag e fett orolig över att hårddisken har krashat =/

Tack//

Forumsignatur: