I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Knas med ljud och knas med hotmail. Hjälp

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-11-04 02:37

Knas med ljud och knas med hotmail. Hjälp

1. Min dator hummar inte som den ska. Det är inte ett vanligt hummande utan skarpare och mer metalliskt. Jag trodde det var fläkten så jag köpte en ny. Men den låter fortförande... (big up till dell som skickade den nya fläkten och en floppy som var hamma hos mig 24 h senare. Det kallar jag service!) Den låter mest vid uppstart, sen lugnar den sig. Men kan närsomhelst börja rossla. Vad kan det vara som låter? Och framförallt, hur blir jag av med det?

2. Min morsa envisas med att använda hotmail trots att jag påpekar att det bara blir problem. Nu är det ett nytt problem som är helknas. När jag/hon loggar in så loggas vi inte in. Sidan laddar i typ två sekunder, sen svarar inte explorer längre och jag måste avsluta hela programet... Very strange, för alla andra sidor fungerar fisemang. Kan det vara ett virus?

America: where a poor black boy can grow up to become a rich white woman. Michael Jackson