I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-06-17 17:32

tidlås?

tjena...farsan har börjat säga att han ska sättA PÅ ett tidslås på datan som han styr me mobilen....går de värkligen??? hur "avinstallerar" man det...helst utan att han märker....

Keep it gangsta'

2004-06-17 17:38
hahaha ja det skulle vara schysst. möjligtvis om han kontaktar microsoft, degar 2.5 mille eller nåt.

2004-06-17 17:38
ja det går, men han måste vara en duktig kille som kan en hel del om elektronik. det blir en hel del löddande och meckande i datorn om han ska stoppa i en sån.

eller så har han hittat något program som kan styras med hjälp av en mobiltelefon.
du får tycka vad du vill, bara du tycker som jag!

2004-06-17 17:40
Skulle inte tro det. Hade han slutat prata innan "styra via mobilen" så hade det vart fullt möjligt tom för en nybörjare.
Det finns altså program som gör detta, dock inte via mobilen.

Om han nu är en väldigt hi-tech farsa med mycket cash och kunnighet om både mobiltelefoner och datorer, så visst. Annars; NEJ.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-06-17 17:43
anuale P0
om du tror på allt som dina föräldrar säger till dig, så har jag litet tråkiga nyheter om tomten...han finns inte.
I, Rowboat

Låter som en fet lögn

han e inte direkt hi tech...men hans polare som vi köper datan av kan MYCKE! hehe aja har inte fårr den en...får väl se sen...tacktack!
Keep it gangsta'

2004-06-17 22:48
Borde ju egentligen gå om man har en mobil inkopplad i datorn med sånadär datakablar, sedan lär det finnas något program som stänger av datorn eller låser burken när han ringer upp mobilen, lär ju vara jävligt krångligt att göra ett sådant program om han inte kan saken, men det är ju självklart att det går.

Sen blir det säkert inte så svårt att bara slita ur mobilen eller så.......

Ääääääh jag vetefan vad jag pratar om, jag e trötts, gonatt
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.