I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bostreams låga prestanda och girighet !

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   
Producent

2004-05-15 02:59

Bostreams låga prestanda och girighet !

Är de någon mer än jag som tycker att Bostream är okunniga på sitt område och inte kan svara på simpla frågor och kringor saker o ting, jag utlovades 8mbit, jag bor 3452 meter från min telestation, jag vet att de finns en telestation i Hammarkullen som inte är långt från mig, men istället så kopplar dem ihop mig med en telestation ännu längre bort, den enda hastigheten jag uppnått när jag har tur är 4mbit, men de är inte alltid man har tur, hastigheten varieras men ja kommer aldrig över 4mbit, detta är så sinnessjukt så de inte är sant. Kan tillägga att jag gjort allting som supporten sa, men inget av de har hjälpt, jag krävde en kompensation, men dem började om igen med samma bullshit som när ja hade problem. Va fan ska man göra när de är så här, de enda jag använder min lina till är privatbruk, studier och tankar ner mina favorit tv serier som tar trehundra år o komma te sverige elle så existerar dem inte gär, typ som Dave Chappelle show :P

Aja, men hoppas nån fattar min situation, eller så kommer inlägget inte besvaras av någon och försvinna med tiden, eller tas bort av nån mod elle admin ifall detta inte var intresant nog, men jag grubblar mycke på dem småsakerna som gör allt till stort ...

Tack för mej, leverpastej !

Since 1984
@realgizlee // twitter