I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med startsidan?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-04-09 11:52

Problem med startsidan?

Varje gång jag öppnar internet får jag upp en varning från företaget SKANOVA där dom varnar mig om att fvi och hackers kan ta sig in i min data, tack så mycket tror jag men grejen är att jag vill få bort den här som startsida och då går jag in på internetalternativ men det funkar inte. Jag trycker på tom men den här startsidan dyker upp iallafall. Samtidigt poppar ett fönster upp fast bara på aktivitetsgrejen där nere där man ser vilka fönster man har och där står det sekretesspolicy.
Och varje gång jag stänger ner fönstret med varningen dyker en till popup med typ samma text fast denna kan jag inte stänga av genom att klicka på den och avsluta, jag måste gå genom aktivitetshandlaren eller vad den heter, ctrl, alt, delete.

En annan grej jag kommer inte in på lägg till ta bort program grejen, den stänger ner sig innan den hinner öppna helt?
Vad göra?

En till grej, ofta när jag ska gå in på en länk kommer jag till nån annan sida med sökmotor. Lite drygt och jag kommer inte längre in på mitt nordeakonto på nätet?

Jag har windows xp, har kört ad-aware och virusprogram flera gånger och försökte ladda ner nåt slags spybot program förut men det blev fel direkt när jag skulle installera, rutan: NÅT ÄR FEL, SKITEN STÄNGER AV SIG, kommer upp?


Vad fan ska jag göra?

Thats so 97
Le Life Quiet
---Input Moustache Here---