I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

word spegelvänt HJÄLP!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2004-04-08 15:43

word spegelvänt HJÄLP!

hej! jag kan inte mycket om datorer. Nu är det så att jag har köpt papper till skrivaren som man kan trycka på tröjor med. Men jag har ett problem. Hur får man texten i word spegelvänd? Eftersom jag inte vill ha texten på mina tröjor spegelvänd så skulle jag bli glad för svar.
tack på förhand!

full

2004-04-08 15:54
men hjälp då!
jag vet att det finns någon som kan!
full

2004-04-08 16:03
Om du använder paint, vilket jag antar eftersom du sa att du inte är si high på datorer, så skriver du word som du vill ha det.
Sedan väljer du Bild i menyn i överkant och tar Vänd/rotera . Där pluppar du i Vänd vägrätt .

Biffen är fixad!
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-04-08 16:08
nej alltså jag använder word.. jag ska skriva nåt helt annat.. men tack sam fan! det här funkade ju också!.. jääss! nu kan jag börja mitt tryckande! är inte det här andra gången på under 24a timmar som du hjälper mig med datorer?.. aja iaf..tack ska du ha!
full

2004-04-08 16:21
suze

Hmm, i Word vet jag inte men om du sparar bilden som bakvänd i Paint så kan du ju alltid infoga den i Word om du nu vill ha den där ;)
Ja det är nått sånt va? Alltid kul att hjälpa folk i nöd, hehe
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-04-08 17:20
U-Nas P18
jo jag gjorde det.. och jävlar vad fin min nya tröja blev.. om jag får säga det själv... tack!
full

2004-04-08 19:15
suze F18

Kan du inte trycka upp tröjor till alla här på whoa då :)
Eller mig iaf :)
=-=Ge mig en andledning att stanna=-=<br> <br>

2004-04-08 19:54
nögi P3
men det är lätt att göra det själv.. bara hämta den bild man vill ha.. och skriva den text man vill ha.. och sen göra som u-nas sa.. och ja.. man behöver speciellt papper också... men det är det värt!
full

2004-04-08 19:56
men åh.. då blir ju texten helt jättepixlig.. fast man kan ju göra på samma vis i något annat program, typ ps, som kan hantera fler dpi, eller vad det nu kallas.. ppi? ye, ni hajjar..
vadå? jag dyster?

2004-04-08 19:59
Hehe tur att du infogade den i Word... Annars hade det kunnat gå käpprätt .. ;)

Brukar t.o.m. stå på klisterpapperna att man ska skriva ut bakvänt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-04-08 22:29
Suze P18 det e lungt... Jag har ett tryckeri percis sidan om mitt hus nästan.. får vad jag vill tryckt på mina tröjor och jeans och allt sånt.. om jag vil ha något.. ;) Det e dom som trycker MFF tröjorna.. ;) haha!!!
=-=Ge mig en andledning att stanna=-=<br> <br>

2004-04-09 00:07
annars tar du ett screenshot o klistar in i photoshop o väljer mirror... men jag ser att du har löst det hela nu...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"