I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fel med drivrutiner.

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-04-06 23:52

Fel med drivrutiner.

Jag har innan skrivit ett liknande inlägg som inte hjälpte mig något, tänkte uppa den nu men hittade inte tråden.

Det är så att för några månader sedan skulle jag gå in och fixa några saker men blev lite fel. Stoppade in WinXPPro skivan och råkade trycka fel så skiten började radera systemfiler från min dator, jag hoppade direkt över powerknappen för att inte allt skulle försvinna. Då försvann tydligen något så jag inte får till mina drvrutiner till mitt Geforce 2 (Integrerat). Jag har testat i princip allt och inget har fungerat. Jag har testat ladda ner nya drivrutiner och installerat, då fungerar allt fint tills jag startar om datorn, då försvinner de. Har även testat att göra en systemåterställning men den kunde inte slutföras.

Nu till frågan: Kan man göra någon sorts reparation så de filer som togs bort kommer tillbaka UTAN att det raderas några filer, vill ha kvar allt.

Och jag kan redan säga nu att jag tänker inte formatera!

Piiz och är jävligt tacksam för svar.