I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Internet Explorer skumt

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-03-27 12:31

Internet Explorer skumt

Jag har en jäävla massa problem med mitt internet på sistone, jag antar att dom kommer från skumma cookies och spywares men hur mycket jag än rensar så kommer problemen tillbaks på 2 timmar även om jag bara besöker tex whoa. Jag ska lista problemen och om det är nån som har nåt tips så vore det skitsjysst.

Startsidan ändras hela tiden till antingen about:blank elr till www.findthewebsiteyouneed.com

När jag försöker logga in på whoa ibland så dyker skylten "Please Try Agian" (felstavningen ska vara där) även om jag skriver rätt lösen.

Jag vet inte om det har med whoa att göra, men datorn verkar inte uppdatera riktigt när jag gör nåt. Om jag svarar i en tråd så dyker inte svaret upp förrän jag loggat ut och in. Samma sak händer om jag tar bort en tråd från favoriter, eller ändrar min presentation. Jag måste alltså logga ut och in för att det ska hända nåt.

Hmm... sen är det en massa problem i samma stil. Jag försöker rensa me AdAware 6 men problemen dyker ju som sagt upp igen. Finns det nåt bättre program som kan hjälpa?

Coolin' in the scene like a horse in a stable