I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Diverse datorfrågor...=)

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-03-22 13:30

Diverse datorfrågor...=)

Lite små frågor som jag nu har samlat för att ni, duktiga datoranvändare ska kunna assistera mig =) Småproblem, visst, men samlade blir de en irritation.

1. Förut kunde jag sätta min dator i vänteläge och så var den tyst. "On-dioden" blinkade sällan och det var inget problem med det. Nu när jag sätter den i vänteläge så blinkar den oftare och den surrar som om den var på...varför?

2. Jag kan inte gå in på www.everyday.com som jag hade som startsida förut. Nu kan jag bara gå in genom opera och inte genom explorer. Varför?

3. På mina internetfavoriter fanns det bilder på vissa favoritval som jag gillade, nu är dessa borta varför?

4. I vissa mappar vill jag ha inställningar som gör att mapparna visas som "miniatyrer", "ikoner", "lista" osv...men inställningarna fastnar inte, så jag får ändra det varje gång...varför e de på dette viset?

5. När jag vill avinstallera vissa program, spel och annat så vägrar datorn ibland. Om jag till exempel går genom "lägg till/ ta bort program" så kan det stå "Unable to locate the inastallation log file bblabalbal. Unistallation will not continue." What the fuck menas?!

Tack på förhand...kommer säkert på fler frågor.

"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman